Pogosta vprašanja

Je za oddajo naročila potrebna prijava?


Za nakup na naši spletni strani ni potreba registracija in lahko ustvarite račun kot gost, kar pomeni, da samo vnesete vaše podatke za dostavo in kontaktne podakte. Če pa se registrirate, se vaši podatki shranijo in Vam naslednjič ne bo potrebno ponovno vpisovati vseh podatkov.

Lahko naročilo kje osebno prevzamem?


Trenutno lahko artikle naročite le preko spleta saj nimamo fizične trgovine. Lahko pa se dogovorimo za osebni prevzem.

Lahko dobim originalni račun na podjetje?


Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku..

Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?


Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Kadar izdelka ni na zalogi nam pišite na info@fulkulkuhnaa.si in vas bomo takoj obvestili, kdaj bo izdelek na voljo v trgovini.